Sjuka igen!


Japp vi är sjuka igen! Blir så less... Hosta och feber... Inte roligt överhuvudtaget. Så vi går omkring här hemma som zombies ungefär:P Ingen av oss orkar göra värst mycket alls. Orkade knappt kliva upp när lillan vaknade idag. Försökte få henne att somna om på soffan ett bra tag, men hon var inte så villig till det. Jag somnade till lite smått emellanåt... Men när Linnéa äntligen gav upp och somnade så var jag så kaffesugen att jag inte hade ro att sova. Efter lunch tog jag dock Linnéa med mig och vi somnade båda två på soffan. Hur skönt som helst! Fast inte det bästa att trängas på kanten av en soffa när man har ont i hela kroppen :s Hade lagomt ont typ överallt när jag vaknade. Tillslut ville hunden gå ut och gå så då fick vi lova att kliva upp. Både jag och lillan hade då legat och halvslumrat en bra stund.

Jag har haft totalt noll matlust idag... Det är inte mycket som jag har lyckats få i mig. Mest fil har det blivit idag.

Har även fått hem en ursöt liten ci ambk hona! Hon är fantastisk. Hur go och trevlig som helst:)


Nu funderar jag på att slita min käre sambo från datorn (som han bor vid=P) och göra varma mackor, då jag känner mig lite sugen på det. Bäst att passa på när jag känner att det är nått jag vill ha;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på er!

2009-01-23 @ 20:18:32
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/
Postat av: Ida

Krya på er. Ni verkar råka ut för allt nästan i sjukväg...

2009-01-23 @ 22:11:15
Postat av: Lindan

Attans!!! Nu vare visst eran tur IGEN!?! Jag går ju tydligen i dina fotspår när det gäller sjukdomar så jag får väl hoppas att detta inte smittar mig =/ Krya på er!! Kramitzar

2009-01-23 @ 23:46:09
URL: http://plentan.blogg.se/
Postat av: Sara D

Stackars er, inte roligt att vara sjuk. Vad kul med en liten ny råttjej! Vad heter det lilla krypet?

2009-01-25 @ 14:14:18
Postat av: Annica

Hon heter Nome. Tror det blir en lite Noomi eller liknande...

2009-01-25 @ 14:24:46
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0