Ohyra

Upptäckt ohyra i honburen, men efter ett samtal till farbror veterinären så fick jag Stronghold utskrivet. Lite roligt är det att man måste tala om exakt vad man vill ha och vilken styrka det ska vara. Man vet mer än veterinärerna många gånger. I alla fall när det gäller råttor. Var iaf glad att jag slapp åka in och betala för veterinärkostnader odyl.

Idag har vi mest tagit det lugnt. Diskat och lite sånt. Var iof ner en sväng på Kupolen för att hämta ut stronghold och handla lite smått.

Nu blir det nog fortsatt lugnt och sen sängen...


Kommentarer
Postat av: Sara D

Usch vad tråkigt med ohyra. Hur går det med råttorna annars? Nån kull på gång? Kram

2009-01-09 @ 10:52:45
Postat av: Evelina

Det är Per Amundsson som tydligen dött. Jag fick veta av en kompis igår..

2009-01-12 @ 18:10:10
URL: http://livetsomevelina.blogg.se/
Postat av: Sofie N

Hej ! Men va söt liten bebis! du haru hört att jag snart ska bli faster??? :) Då ska jag låna bebisen å va världens bästaste faster :) Kram Sofie

2009-01-14 @ 22:35:39
URL: http://sofienyman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0