Egen vilja

Ja det är nått vår lilla fröken börjar visa! Hon blir så arg så arg när man tar ifrån henne saker och tar bort henne från saker hon vill ta på...hehe.
Just nu strosar hon omkring i gåstolen och jag har lagat gratäng och pannacotta. Mumma får vi hoppas! Har även gjort en liten gratäng till Linnéa:) Hoppas hon gillar den. Hon brukar äta det jag lagar åt henne iaf:) Har hittills gjort köttfärsröra, älgkött, lasagne, kyckling, en sås som jag lägger till köttet och kycklingen och nu gratängen. (utöver olika grönsaker och potatis) Älgkött är super med potatis och sås till tycker Linnéa. Köttfärsröran är inte fullt lika god, då den är så knölig:P Så den blir nog liggande i frysen tills hon får lite tänder:P
Tänder ja... Jag skrev för länge sedan att vi höll på att få tänder båda två. Min visdomstand har tittat fram, men Linnéas tand gömmer sig fortfarande. Dock känner man väldigt väl tanden under tandköttet...

Igår jobbade jag för första gången igen med barnen. Det var jätteroligt:) Kände mig lite förvirrad emellanåt, men i det stora taget så gick allt bra:)  

Nä nu luktar det så gott här så nu blir det lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0