Dålig period igen...

Idag hände nånting som absolut inte hör till vanligheterna. Fredrik vaknade före mig.  Eller vaknade och vaknade... Han klev upp före mig iaf. Linnéa vaknade tidigt som attan och vid 7-tiden klev Fredrik upp med henne. Jösses! Trodde inte det skulle ske i första taget=P Och inte nog med det så kom han med frukost på sängen till mig. Då gjorde det ingenting att klockan bara var 7.20.

Med en så tidig morgon fick vi mycket dag idag. Jag tillbringade morgonen med att duscha, leka med Linnéa, läsa och softa. Efter att Linnéa sovit efter lunch åkte vi ner till Conny och Leila. Där blev det fullt hus, med Crona, Sara, Per och Kimberly. Det var trevlig att träffa dem alla. Linnéa däremot var inte alls nöjd med att folk skulle ta i henne, prata med henne eller ens titta på henne=( Hon har kommit i en sådan jobbig period igen. Hon blir så ledsen! Vi som hade tänkt gå ut och äta, gå på bio och kanske till och med sova en natt utan henne i slutet av månaden, fick så lov att avboka det idag. Vi kan inte göra det så länge hon är i en sådan här period... De blev oerhört lättade av vårat beslut. Det känns så trist att hon ska vara på det här viset. Att hon är så hemskt att de helst inte vill vara barnvakt=(

Sen åkte vi + Crona hem. Fredrik och Crona har lekt med datorn här på eftermiddagen. Själv tog jag mig an middagen. Det bjöds på fläskkarré, pommes frites, bea-sås, brunsås och sallad. Middagen gick hem och vi blev alla mätta och belåtna=)

Linnéa somnade snällt efter bad och välling och jag tittade på "unga mödrar" innan jag tog hand om disken. Nu känner jag mig rätt trött och har nog tänkt att lägga mig tidigt idag. I morgon ska jag öppna på jobbet och kliver då upp kl 05.30.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Skönt att slippa stiga upp så tidigt :P Jag måste åka hemifrån den tiden när jag öppnar! hehe Tråkigt för er med Linnéa - synd att inte jag bor närmre för jag skulle gärna ta henne fast hon är trälig. :)

2009-01-20 @ 21:01:15
URL: http://flinar.blogspot.com
Postat av: Ida

Inte är det för att hon är hemsk, de vill inte utsätta henne för det som hon tycker är jobbigt. Men jag förstår hur du tänker, inte är det lätt med de små :-)

2009-01-21 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0