2008

Nu när ett nytt år är här, så börjar man fundera på året som var. Jag har kommit fram till att det var ett bra år:)

Jag flyttade från Karlstad till Borlänge, blev färdig med min lärarutbildning, fick jobb, flyttade till en 3:a i Skräddarbacken, födde en underbar dotter, mammaledig - på gott och ont, sett Linnéa utvecklas under sitt första halvår, började träna mm...

I övrigt är vi alla förkylda igen. Linnéa har hunnit med ännu en penicillinkur för öronen. Jag är less för att inte kunna träna. Hade kommit igång så himla bra och var iväg 2 dagar i veckan. Sen blev vi alla sjuka och jag har inte kunnat träna på 1 månad nu...
På fredag ska jag jobba min första dag på över ett halvår:) Ska jobba en dag i veckan nu fram till juni. Då går jag heltid och Fredrik går hem och är pappaledig.

En bild på 2008:s absoluta höjdpunkt :D


Kommentarer
Postat av: Lindan

SÖTAST!!! Ja du vännen ditt 2008 var minsann ett händelserikt år =) Vad kul det är med en uppdatering, det jhar jag VERKLIGEN saknat.. Hoppas nu att ni mår bättre och att sötnosen inte blir ett öron-barn (börjar bra va??) Kramar i massor till er och god fortsättning på det nya året...

2009-01-06 @ 09:23:05
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0