ja jisses...

I måndags efter jobbet tillbringade vi 6 timmar på akuten... Skoj! Inte! Linnéa tappade färgen igen... Hon har gjort det en gång förut, men då åkte vi inte in. Men den här gången gjorde vi det direkt för att de skulle kunna ta prover. Hon blev inte lika blek och slö som förra gången, och proverna visade inget annat än att hon var frisk. Läkaren kunde inte exakt säga vad det berodde på, men han gissade att det sätter sig på "vad det nu hette" systemet (Det som gör att man blir blek) när hon blir förkyld och påverkad av det. Såvida det inte kommer extremt ofta och symtomen förändras så kunde vi ta det lugnt. Så vi tar det lungt. Hon är så pigg och glad så jag är inte orolig. Så vi kom hem vid 23.30 och då åt vi årets första semla innan vi gick och lade oss:P

Igår var jag på bio med Sara. Vi såg Australia. Den var bra faktiskt. Fast jag trodde den var slut flera gånger innan riktiga slutet kom:P

Det har brunnit här på Gös Eriks... En kvinna omkom i branden. Så jag och Linnéa var på ett möte idag angående detta. Polisen, räddningstjänsten och tunabyggen var där och informerade och svarade på frågor. Det var ett bra möte och man fick lite svar på frågor som snurrar i huvudet. Nu tänker då jag införskaffa en brandsläckare. Ska ta och ringa försäkringsbolaget och se om man kan få en till bra pris via dem. Jag fick även svar på varför det var så kallt i lägenheten i morse och varför elementen är av. Det var också på grund av branden. Så i morgon ska jag ringa felanmälan och be dem komma och lufta elementen så vi får nån värme igen. *brrr*

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad otäckt med både Linnéa och branden. Skönt att höra att det hon mår bra igen. Må så gott!

2009-02-05 @ 10:09:25
Postat av: Fredrik

Autonoma nervsystemet.. har jag för mig han sa.. :) älskar dig..

2009-02-05 @ 10:20:21
URL: http://www-myspace.com/freedict
Postat av: Emma

Skönt att allt var okej, kan tänka mig att man blir orolig när man inte vet vad det är.



Förresten så har jag utmanat dig! Såhär går det till: Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6 och välj bild nr 6. Lägg ut denna bild på bloggen och skriv lite om den. Utmana därefter 6 stycken nya och länka till deras sidor.

2009-02-05 @ 11:49:10
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0