förlovning och magsjuka

Jajjemensan! Nu är vi förlovade:) rättare sagt var det den 28:e januari som det skedde. Men vi fick ringarna i fredags, så då bytte vi ringar. Den är så fin:D

Mindre kul är att Linnéa har åkt på magsjuka. Igårkväll spydde hon ner sängen och det sprutade bokstavligen ur henne. Och inte bara munnen då:S tvättade henne, bäddade rent och hon somnade. Några timmar senare var det dags igen. Tvättas och byta sängkläder. Lilla skuttan. Sen dess har det iaf varit lugnt på kräksfronten. Nu har hon "bara" diarré. Hoppas hon blir bra snart, och att vi slipper åka på samma sak!

En annan sak jag gjorde idag var att skicka iväg papprena till skattekontoret om byte av efternamn. Jag har tänkt på att göra det ända sen jag fyllde 18 år. Och nu slog jag slag i saken! Så snart heter jag Annica Strömstedt;) Det är det namn som mamma hade innan hon gifte sig.

Känner att det blir lite korta berättelser om allting, men känner mig rätt trött efter natten och dagen. Så snart ska jag nog sova. Men först ska jag pussa på min sambo lite;)

Fast lite bilder måste vi ju ha!

Ringen


Linnéa är piggare och äter lite blåbärspuré


Visar upp sina 2 tänder:)

Kommentarer
Postat av: Sara D

Grattis till förlovningen!!

2009-02-09 @ 22:45:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

GRATTIS vännen. Va fin ringen är!! Hur mycket kostar det att byta efternamn, har oxå funderat över det i många år...?? KRAM

2009-02-10 @ 05:56:12
URL: http://outsidelife.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis!

2009-02-10 @ 16:36:01
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS TILL ER FÖRLOVNING!!! Shit vad kul och vilken söt sockertopp ni har... Massa KRAMAR

2009-02-10 @ 18:41:52
Postat av: Ida

Enormt grattis till förlovningen!!! Åh vad roligt!

Hoppas tösen blir bättre fort.

2009-02-10 @ 20:07:07
Postat av: Evelina

Gratiskramar till er båda!!!

2009-02-10 @ 22:49:35
URL: http://livetsomevelina.blogg.se/
Postat av: Marie

Nämen nu händer det saker här!!! Grattis till förlovningen! Vad kul att du byter till Strömstedt, det tänkte jag också göra en gång i tiden. Men så flyttade det in en M.Strömstedt i samma trappuppgång så då blev det inte av. Typiskt! Fredrik hälsar och tackar för presenten.

2009-02-12 @ 19:23:16
Postat av: Marie

Nä men här händer det saker! Grattis till förlovningen! Vad roligt att du byter till Strömstedt, det tänkte ju jag också en gång i tiden. Men så flyttade det in en M.Strömstedt i samma trappuppgång så då blev det inte av. Typiskt!

Hoppas Linnéa mår bättre nu. Kram

2009-02-12 @ 19:33:33
Postat av: Therese

Grattis gumman! Men det har jag ju redan sagt ;)

Nu har vi internet igen så vi e tillbaka!

Kram

2009-02-12 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0