effektiv

Ibland får jag energi från ingenstans och blir helt plötsligt effektiv! Idag var en sådan dag. Efter en lång dag med inskolningar och ny personal cyklade jag backarna upp och ställde mig och kokade saft! Den blev mumsig! Samtidigt som detta han jag med att förbereda middagen, diska upp, få besök och dricka kaffe. Effektiv! När saften var klar och besöket hade åkt hem lagade jag middag. Det blev ost-schnitzel, råstekt potatis, bea och sallad. Det var mycket gott! Fast Linnéa höll inte riktigt med. Hon var nog rätt glad att vi åt så sent att hon fick välling rätt snabbt inpå:P Efter maten läste jag och och Linnéa lite innan jag duschade henne och nattade. När hon var i säng diskade jag upp efter middagen och plockade undan på golvet. Sen tog jag och Aska en timmes promenad.
Så nu har jag kraschat i soffan med datorn i knät och kommer nog inte göra så mycket mer idag. Känner mig nöjd med mig själv, och hoppas jag kan få fler av dessa dagar!

Kommentarer
Postat av: Sara

oj oj det va inte illa....

2009-08-19 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0