bak och fram och ut och in

Ja så vaknade jag idag. Klev upp gick in i badrummet och möts av en präst i spegeln:P Jag var så trött igår att jag tog på mig min svarta sovtröja inte nog med bak och fram, utan ut och in också! Så den vita lappen gjorde att jag såg ut som en präst. *haha* Idag har jag och Linnéa hunnit med att handla lite smått och gott, sen bar det hem och laga lunch. Linnéa åt fiskbullar med potatis och broccoli och jag å Fredrik åt laxsås och pasta. Mycket mumsigt! Sen har jag hunnit göra frosting till resten av cupcakesen. Det blev annansfrosting. Jag och Linnéa ska bege oss på en promenad ner till Maria när Linnéa vaknar. Då ska vi mumsa cupcakes:)

De är inte så vackra, men ack så goda!!! :P Och man lär så länge man lever. Om 10 år kanske jag kan göra perfekta cupcakes. Just nu blir det lite rinnig kristyr och frosting. Men nästa gång kanske;)


Vaniljcupcake med hallon/vit chokladmousse, MMF och kristyr.




Vaniljcupcakes med hallon/vit choklad mousse och frosting



Vaniljcupcakes med annanasfrosting


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka smarriga! Du har ju valt fel utbildning, eller var du bagare i ditt förra liv?

2009-04-07 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0