Dop och träningsvärk

I lördags döptes lilla Linnéa. Allting gick jättebra och jag är så nöjd med allting! Ett stort tack till alla som hjälpte till:) Framför allt mamma som gjorde ett hästjobb med mat och dukning mm mm. Och systrarna som hjälpte till att städa och sånt.

Lördagen började med att jag och mamma ställde i ordning maten och lokalen där middagen skulle hållas. Sen var det dags att göra iordning sig själv och det blev lite stressigt mot slutet. Men vi kom i tid till kyrkan. Linnéa sov när vi kom dit och var inte allt för nöjd över att bli väckt och få på sig klänningen. Hon skrek som bara den och det ekande rätt bra i den stora kyrkan:P Men så var det dags att gå in, och då blev hon lugn. Hon var tyst hela cermonin, utom då hon pratade lite glatt. Så allting gick bra. Men när vi gick ut igen och skulle ta av klänningen, skrek hon som bara den igen:P

Sen blev det som sagt middag på Gösen. Det bjöds på exotisk planka, potatisgratäng, potatissallad och bröd i olika former. Det var supergott! Till kaffet blev det pärontårta från Almas. Det är så god:) Linnéa skötte sig bra hela dagen, men blev lite trött och surlig mot kvällen, men somnade inte. När vi väl kom upp till lägenheten somnade hon bums. Lillflickan min.

Förhoppningsvis ska jag få in lite foton från de som hade kamera med på dopet, så jag kan lägga ut nån bild sen. 


Igår var jag på friskis och svettis! det var jättekul. Tog det lugnt så här i början och gick på ett puls/bas pass. Väl där tog jag det väldigt lugnt också. Bättre safe än sorry lixom:P Har ju inte tränat på flera år och fött barn för bara 3 månader sedan så därav den lugna starten. Men jag har träningsvärk idag iaf. Det känns efter armhävningar och situps:)

Nu vill lillflickan ha mat...  

Kommentarer
Postat av: Lindan

Du har blivit UTMANAD!! Kika på min blogg =)

2008-09-17 @ 17:01:22
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0