Bättre

Inatt har vi sovit bättre:) Nu får Linnéa ersättning de 2 sista målen på kvällen och inatt sov hon från 19.30 till 05.00. Vilket i sin tur innebar att mamma fick sova hela 5 timmar i sträck!:D Sen blev hon väckt av Fredriks alarm kl 07.15 då han skulle iväg på kurs. Så vi ammade lite då med och sen sov vi av och till fram till kl 10.00 :D Skönt!
Nu sover prinsessan igen efter att ha sällskapat mamma i babysittern inne på toaletten medan mamma duschar. Det funkar kanon och det är så skönt att kunna duscha när man vill och inte bara när Fredrik är hemma.

Idag kommer prästen hit för att diskutera dopet. På lördag smäller det! Det ska bli roligt att samla alla på ett och samma ställe:) Även om det kommer se lite roligt ut i kyrkan med bara 20 pers i den stooora kyrkan:P Men men. Vi bestämde oss för att bara bjuda de allra närmaste släkten och då blev det inte fler;) Efteråt blir det lite middag i samlingslokalen här på Gös Eriks. Det blir nog trevligt hoppas jag. I morgon kommer mamma och pappa hit. De bor hos oss och systrarna med familj, som kommer på lördag, får bo i en gästlägenhet i huset bredvid. Mycket passande allting. Lokalen och gästlägenheten ligger inom en 50 meters radie ungefär:)

Så idag ska jag dammsuga och städa råttburar. Sen tänkte jag nog inte anstränga mig nått mer för storfrämmandet:P Men det ska bli så roligt att träffa alla! Det är det enda som är så trist att bo här. Det är ganska långt till min släkt...
 
Dags att ta tag i dagen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är ju Inca =)

2008-09-11 @ 12:09:21
URL: http://outsidelife.blogg.se/
Postat av: Emilia

Om du söker på Mia törnblom på google så kommer du till hennes hemsida och kan då se vart hon har föreläsningar;) Vad har du för namn på bilddagboken? Är det bättre med Linnéa och maten? Kram

2008-09-14 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0