Trött

Om jag trodde att det skulle hålla i sig med att få sova bra, så trodde jag fel. Natten till idag var inte rolig! Linnéa har sovit jätteoroligt och vaknat och muffsat massor. Hon till och med skrek och det händer inte så ofta på nätterna. Var inte alls glad när klockan ringde i morse. DÅ sover hon minsann! Men idag var det massagekurs, så det var bara att kliva upp. Kursen gick dock bra och det var hur trevligt som helst. 
På eftermiddagen var vi och fikade med Sari på stan. Det var också trevligt, men chokladbollen var den sötaste jag någonsin smakat:S Det knastrade när man åt den. Så mycket socker var det! Inte speciellt gott.
Sen var vi bjudna på middag hos Conny och Leila. Maten var supergod! Älgstek, potatisgratäng och brunsås. *mums* Vi firade jaktlyckan:) Även Jenny och Sara med familjer var där. Roligt roligt:)


Nej nu ska jag försöka läsa lite TRAS innan jag lägger mig. Har kurs i morgon igen


Kommentarer
Postat av: Lindan

Åhh du ör så kreativ!! Jag blir imponerad, BE PROUD OF YOUR SELF!! =)

2008-10-21 @ 10:54:28
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0