Glad

Idag har jag haft en bra dag. Jag har kännt mig gladare än på länge. Pratade med Johanna i över en timme i telefon idag. Min råttflock kommer utökas snart med en cinnamonhona, och jag är så glad för det! Mitt råttintresse har fått en nytändning. Älskar mina små vänner och deras underbara personligheter. Jag vill inte sluta med råtteriet- Jag vill utveckla det! Vad än andra säger. Hade en lätt neråtgång där jag kände att allt bara var skit med motgångar och åter motgångar. Men nu har jag ändrat siktet litegrann och jag känner att jag har vettiga och kunniga människor i ryggen. Hoppas allt går som jag vill nu. Det största problemet är platsen. Jag vet helt enkelt inte vart jag ska göra av burarna. Just nu står de i Linnéas rum, men tids nog vill hon ju ha det. Det har varit skönt att ha dem i ett eget rum. De stör möblemanget lite när de står på andra ställen i lägenheten:P *suck* Ge mig ett hus! Eller åtminstonde en 4:a... Men men. Det dröjer väl en sisådär 10 år innan det blir nått hus för den här familjen:(

Nej nu vart jag deppig igen. Jag var ju glad för den lilla råttflickan som kommer!

Min fina champagnekille Didrik:)


För övrigt tror jag Linnéa börjar få tänder. Hon dreglar och tuggar för fullt på sin tuggleksak. Och idag har hon varit väldigt ledsen stundvis. Kollade i munnen på henne, och visst ser det ut som att det kan vara tänderna som är på väg. Hoppas det går någorlunda smärtfritt!

Även jag håller på att få en tand. Har en till visdomstand som är på gång...

Kommentarer
Postat av: Lindan

Skönt att ni ligger på samma nivå du och lillan =) Tänder på G, humör som går upp och ner osv.. Kramar till er

2008-10-14 @ 08:26:09
URL: http://plentan.blogg.se/
Postat av: Sara D

åh, vad kul med en liten cinnamontjej! Grattis!!

2008-10-14 @ 19:00:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0