Fötter

Idag vaknade jag av att Linnéa låg och pratade med sina fötter! Så gulligt:) Det är ju också nått man kan sysselsätta sig med kl 8 på morgonen. Vid 8.20 gav jag upp och klev upp till ett supertrist väder. Det är regnigt och dimmigt. Suck! Dessutom jobbar Fredrik förmiddag, så jag måste packa in Linnéa i vagnen och ge mig ut i elendet. Hunden måste ju rastas...

Fick ett mail idag om startdatum på babymassagen. Så den 20:e oktober börjar vi där:)

Nu ska jag titta på sista avsnittet av singelmammorna. Bra grej det där med att kunna titta på det på nätet:)

Kommentarer
Postat av: Lindan

Men ganska mysigt är det ju med höst-rusket =) Jag älskar programmet, såg hela serien på tv och nu igår kollade jag gamla avsnitt på nätet.. Silas är helt klart skönast!! Kramar

2008-10-09 @ 12:19:04
URL: http://plentan.blogg.se/
Postat av: Kickitanten

Tittar också på det över nätet. Riktigt bra det!

2008-10-10 @ 07:20:30
URL: http://flinar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0