Födelsedag

Så har vi firat födelsedag för hela slanten idag:) Dagen började med att jag vaknade före både Linnéa och Fredrik. Jag gick upp och förberedde en frukost på sängen som jag tänkt överraska med länge. Linnéa vaknar och  jag ska till och göra smörgåsar innan det är dags att gå in och sjunga. Då kommer han upp! Han brukar alltid sova in i det längsta, men idag klev han upp självmant:P Jag blev både snopen och lite besviken, och det blev frukost vid köksbordet istället. Han fick till och med göra sina smörgåsar själv:P

Dagen fortsatte sedan med att ha grädde på tårtan och garnera den, dammsuga, torka golven och diska. Sen var vi redo för besök. Vid ca. 12.30 dök Daniel och Lotta upp. Efter det besöket blev det en liten pause innan det sedan kom folk i omgångar från kl 14.30 till 19.00. Linnéa skötte sig kanon hela dagen, och det blev inga hysteriska gråtattacker:) Men när jag skulle köra ner älsklingen, Jens och Solis till Daniel för fortsatt firande brast det för henne. Hon har knappt sovit nånting på hela dagen och hon bara grät och grät i bilen till och från Kvarnsveden. Väl hemma igen tog det inte allt för lång tid innan hon somnade. Lilla stumpan. Det var mycket för henne idag:)

Det har varit mycket för mig med! Jag är dyngtrött känner jag, och funderar starkt på att gå och sova snart. Fredrik kommer väl hem nån gång inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0