Ännu en dag till ända

Linnéa sov bra inatt, men jag sov oroligt ändå. *suck* Därimot sov vi länge på morgonen. FÖR länge. Det blev inget av pluggandet igår kväll så jag hade en hel del kvar att läsa. Så det blev lite tajt, men det gick bra:) Det gick bra på TRAS också. Funderade över barn som har pragmatiska svårigheter. Jag har upplevt många gånger att dessa barn bemöts av irritation och ironi etc. istället för förståelse och försök till att hjälpa barnet... Hmm ja jag är ju ingen expert men det känns som att vissa vuxna är fruktansvärda mot en del barn. Jag tänkte inte gå in nåt djupare på det. Är för trött för det:P

Resten av dagen har jag ägnat åt div sysslor. Jag har lagat potatispuré - som fick en mycket konstig konsistens! Tror att jag hade för mycket vatten i eller nått. Det liknade nån blandning av tapetklister och marsansås. Men Linnéa åt som bara den, så det var väl godkänt då:P Sen har jag lagat mat, diskat i flera omgångar, sopat, masserat och badat Linnéa, tittat på tv och gosat med råttorna.

Min älskade Äng tynar bort... Börjar känna att det är dags att ringa ett jobbigt samtal snart. Hon har en stor tumör som håller på att "äta upp henne":( Hon blir magrare för varje dag nu... Min underbara Äng som jag vunnit så många agilitytävlingar med. Hon är den bästa agilityråttan jag haft. *gråter* Fast jag tycker oftast att det är jobbigast innan de går bort. När de väl somnat in brukar friden lägga sig över både råttan och mig.

Underbara SilennAs Sommaräng


Kommentarer
Postat av: Sara D

Oj, vad du hinner med om dagarna. Känns som att jag inte hinner med någonting... Åh, ge äng en puss från mig och be att hon hälsar till Edda i agilityhimlen från mig!

2008-10-22 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0