Massage, träning och kötbullar

Dagen började med att jag och Linnéa åkte på babymassage. Det var som vanligt trevligt och Linnéa njöt i fulla drag. Efteråt handlade vi lite och sen svängde jag förbi jobbet för att prata en sanbbis med Sara. Tänkte att jag lika gärna kunde svänga in istället för att skicka sms. Men Sara var upptagen med massagevila, och jag fick snällt vänta på henne:) Det resulterade i att vi blev sittande  där och tjötade i en timme:P Men tillslut var Linnéa så trött och jag började bli bra hungrig, så då åkte vi hem.

Vid 16.30 åkte jag och Sara och tränade. Det var ett puls/medel pass och vi har bara kört bas hittills, så det blev lite jobbigare:P Men det var roligt! Väl hemma igen tror jag att jag råkade ut för en endofinkick eller nått. Jag tog hunden på en promenad innan jag slängde mig i duschen, och sen ställde jag mig och stekte köttbullar - hemgjorda köttbullar! De blev jättegoda. Och inte nog med det så diskade jag upp och snyggade till det i köket också. Sen dog jag i soffan! Slappade framför hundcoachen och sen slog jag Fredriks rekord i ett ordspel:P Hihi. Ska bli roligt att se när han upptäcker det. Då måste han antagligen spela tills han slår mig igen:P

Nej nu lockar sängen allt för mycket!

En suddig bild på godingen:)


Kommentarer
Postat av: Lindan

Haha.. Det är bra att du utmanar han lite ;) Värsta Powern du med =) Kramitzar

2008-11-18 @ 09:16:07
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0