lång tid

Hmm nu var det ett tag sen jag skrev! Det har hänt en hel del, men det orkar jag inte skriva om.;)

Idag var Emilia, Erik och Anders här. Det var jättetrevligt och jag hoppas att de kommer göra fler visiter neröver:)

Linnéa växer och är allmänt söt. Hon har en bra period nu, då hon skrattar åt allt och alla. Jag bara vänta på att det ska vända och hon ska bli ledsen igen.

Jag var på kursen med Aska idag igen, och ledaren tyckte vi skulle satsa på att tävla i februari. Huga så hemskt! Men jag ska fundera på det.

Nä hepp. Sängen snart kanske

Kommentarer
Postat av: Kickitanten

Ahh! nyfiken! Vi får ta ett snack nån dag du och jag! ;) kramar!!

2008-11-12 @ 11:17:32
URL: http://flinar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0