Advent

Så var det advent igen snart. Igår åkte Fredrik och Linnéa ner på stan och handlade och tog foton av Linnéa(gratis fotografering på ICA Maxi), medan jag stannade hemma. Det var en konstig känsla att vara ensam hemma. Linnéa brukar ju vara hemma med mig! När jag är ensam annars är jag antingen ute på nått med hunden eller och tränar. Så vad gjorde jag då när jag var ensam? Jo städade! GRUNDLIGT. Hmm inte det roligaste, men behövligt. Jag städade och adventspyntade. Tyvärr hann jag inte klart och idag har jag haft fullt upp med annat. Så jag satsar på att bli helt klar i morgon.

Idag har jag varit på stan och kupolen och shopat lite:) Lite julklappar, några bodysar på rean och lite saker till mig själv. Mestadels hårproduker faktiskt. Jag är sjukt less på mitt hår! Det är helt ur kondition. Nog för att det varit hemskt förut, men nu är det extremt! Så nu har jag tänkt att försöka mig på nya banor. Nämligen balsammetoden. Får se om det fungerar och om det är nått för mig:)

Väl hemma blev det lite lunch, en långpromenad och städat i hallen. Till middag gjorde vi tacos. Det var supergott!

Linnéa har varit gnällig i några dagar och idag var hon så där tröstlöst ledsen igen:( Det enda som fungerade var att stoppa henne i vagnen och ut och gå. Men men, både hunden och jag behöver röra på oss så det är väll bara bra:)

Kommentarer
Postat av: Anki

Kanske hon gnäller för att det är tänder på G?

2008-11-30 @ 10:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0