Segt

Hmm det går rätt segt med bloggandet... Vet inte riktigt vart min tid tar vägen. Helt plötsligt har det gått en vecka igen och jag har knappt fattat det:P
De senaste dagarna på jobbet har varit lite jäktiga. Vi håller nu på att skola in de restrerande 15 barnen och det tar på krafterna. Och som att det inte räcker så går det magsjuka hos oss. Halva personalstyrkan blev sjuka och vi fick det lite hett om öronen vi som fortfarande stod på benen. Jag har klarat mig än så länge *peppar peppar* och jag hoppas för allt vad jag är värd att jag kommer fortsätta vara frisk! Visst har jag varit förkyld nu i 3 veckor men jag är heldre det än magsjuk!

Igår slutade jag tidigt så jag och Fredrik var ute och shoppade lite igår. Vi har nu inhandlat ett babyskydd:D Det känns så skönt att äntligen börja inhandla till den lill* Dock får jag hålla mig lite i skinnet ett tag till... Först skulle jag vänta tills efter påsk, när vi visste vad vi skulle få av syrran, men nu måste jag hålla mig tills vi har flyttat då det är så ont om plats här... *Suck* så tråkigt! Men idag ska vi åka och köpa en begagnad spjälsäng iaf:) Vi hittade en för 300 kr. Lite lagom pris tyckte vi. Så ska vi ta och måla om den sen då den är ljusgrön just nu.

Förutom babyskyddet handlade vi 2 ursöta gosedjur på dollarstore. Det är 2 flodhästar. Vi hade tänkt köpa en, men kunde inte bestämma oss för vilken färg och de var så söta ihop så vi hade inte hjärta att skilja dem åt:P
Sen blev det en badbalja, mat och en ny mobil till Fredrik. Han är så glad för den:)

En bild på de söta flodhästarna;)

image48

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh, riktigt svårt att hålla sig ifrån att köpa grejer! Det finns ju så mycket man vill köpa också...

Vad otroligt söta ögonbryn flodhästarna har!! =D

2008-03-29 @ 14:46:40
URL: http://flinar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0