kväll

Så har dagen gått. Den gick otroligt fort och jag hann inte med allt jag hade tänkt göra idag. Men jag har iaf klippt klorna på hunden, diskat, vikt tvätt, hämtat spjälsäng, handlat, lagat mat, storstädat hanarnas bur och städat halva honburen (tar gallret i morgon). Sen orkade inte min rygg vara med längre så resten av kvällen tillbringades på soffan framför Körslaget. Nu ska jag snart leta mig i säng, men tog några bilder på magen som jag tänkte slänga in först. Är nu i vecka 30! 29+3 idag. Helt otroligt! Hur kan tiden gå så fort?! Hinner ju inte med. Men jag misstänker att sista månaden kommer gå jättelångsamt...

Ja ja. Här kommer bilderna iaf:

     

Kommentarer
Postat av: Lotta

ojoj, vilken kula! så himla fint! :)

2008-04-05 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0