full rulle

Idag har jag varit riktigt aktiv! Började dagen med en mysig frukost tillsammans med min älskade. Därefter blev det en långpromenad längs älven med vovven. Hon var allmänt knäpp, men lugnade sig mot slutet.

Väl hemma åkte hunden in i duschen och fick sig ett välbehövligt bad! Så nu är hon ren och fin för en litenn slund iaf.

image44

Därefter tog jag tag i råttburarna och städade dem. Passade även på att fota råttisarna lite. Det var ett tag sen jag gjorde det. Alla fick vara med på bild nån gång, utom Äng som passade på att stick när matte inte såg...
Här är en av bilderna. det är söta Greger som poserar lite inför kameran.

image45

Efter lite lunch fortsatte jag att vara hurtig och städade toaletten. Nu funderar jag på att vattna blommorna, innan de vissnar ner och dör för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0