Fredag

Så har ännu en vecka gått. Det går tokfort nu för tiden. Den här veckan har vi haft inskolning på jobbet. Vi kämpar på och det går överraskande bra. Hoppas det håller i sig och att det inte ska komma ett allt för stort bakslag sen... Barnen är underbara sötklimpar! Vi slutade riktigt tidigt idag, men vi kom fram till att det är nog sista fredagen vi kan göra så här så vi passade på;) Dessutom har vi knappt haft rast under de här 3 veckorna så vi tyckte att vi förtjänade att gå hem tidigt.

När jag kom hem åkte jag och älsklingen ner på stan och tog en fika. Hasselnötslatte och en baugette med räkröra. *mums*

Nu sitter vi här och vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Fredrik ska troligtvis ner till studion ikväll, så jag blir ensam hemma. Funderar på att lyxa till det och köpa en Ben & Jerry och slöa framför Let's Dance i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0