Varmt

Det är så sjukt varmt ute. Det är så varmt att jag inte klarar av att vara ute. Jag är sjukt less på att inte ha något badrum! Jag vill duscha nu!!! Känner mig otroligt skitig för tillfället... Funderar starkt på att försöka tvätta håret i diskhon och försöka tvätta av mig det värsta.

I morgon bär det av till Ikea igen. Vi var där för 2 veckor sedan, men glömde köpa en byrå som vi ville ha. Vi tänkte att vi kunde beställa den istället, men upptäckte att frakten var mycket dyrare än att åka och köpa den på plats. Vi behöver ändå lite andra saker också, så det blir en liten tur i morgon. Vi får hoppas att det inte sätter fart på bäbisen bara:P Har hört att åka till Ikea är ett bra sätt om man vill sätta igång förlossningen:P

Nä nu ska jag svettas vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0