Tisdag

Så är det tisdag. Linnéa sover fortfarande i vagnen efter en promenad med henne och Aska. Vi var ute 30 minuter så det tar sig. Försöker komma ut en gång om dagen med hunden, för att komma igång igen. Det är Fredrik som har fått ta största ansvaret för hennes promenader nu... Lite trist tycker jag, men man blir ju lite låst. Men nu har jag iaf börjat gå ut på morgonpromenad med henne. Fredrik lägger sig så sent, och Aska vill helst gå ut tidigare än han vaknar:) Det är ju lite omständigt att klä på ett barn och packa ner det i vagnen odyl, innan man tar sig ut. Men det funkar!
Annars händer inte så mycket. Jag borde diska och dona nu när jag inte har ett barn på armen, men jag orkar bara inte! Jag vill inte och jag orkar inte! Ska försöka få upp gardinstängerna idag också. är less på att ínte ha några gardiner. *mutter mutter*

Nä ska ta tag i dagen...

Kommentarer
Postat av: Emma B

Grattis till er dotter :) Vad roligt!

2008-06-24 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0