midsommar

Så var det midsommar igen. Dagen började kl 6.30 när Linnéa bestämde sig för att det var dags att vakna. Försökte få henne att somna om, men det var totalt omöjligt. Så vi klev upp. Men när jag varit vaken så pass länge att jag var pigg- då somnade hon igen. Tack för den:P

Mitt på dagen kikade Conny och Leila förbi på en kopp kaffe. De hade även med sig kanelbullar. *mums* När de sedan gått var det hög tid att göra sig iordning för kvällens firande. Vi gjorde oss klara och åkte sedan för att handla lite grillat till kvällen. Kvällen inleddes, helt enligt tradition, med lite brännboll. Men jag stod över i år:P Tyckte att jag hade dispans när jag hade en 11 dagar gammal bebis:) Sedan grillades det, och det var smaskigt värre. Dock tog min ork slut efter maten och jag och Linnéa begav oss hemåt rätt snabbt efteråt. Fredrik och Aska stannade kvar för att festa vidare. Väl hemma bestämde jag mig för att mysa upp mig och Linnéa i soffan, tillsammans med en milkshake. Det var supergott, och en trevlig avslutning på midsommaraftonen.

Nu ska vi mysa vidare i soffan innan det är dags att sussa. Eller försöka iaf:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0