försäkringskassan

Tänk att det aldrig tar slut på strul med denna enhet! Försöker få fram hur jag jobbade förra året. Tror jag hittat allt nu, så i morgon ska jag ringa igen och försöka reda upp allt. Bad löneförättaren att skicka papper på hur jag jobbat, och det tog BARA 2 veckor att ta fram de papprena. Ja ja. Det värsta är att jag tror att jag ändå inte får mer än minsta beloppet, så allt besvär känns onödigt.

Lillan sover för tillfället. Hoppas hon tänker göra det en stund till. Hon sover så korta stunder på dagarna att man inte hinner med nånting annat. Oftast är det bara 20 minuter eller nått och man får vara jätteglad om hon sover en timme. Men men.

Och det regnar. Trök! Hade tänkt lura ut Fredrik på en promenad lite senare. Aska behöver ut också! Stackars lilla vovvan. Inte lätt att få "småsyskon" inte...


Här kommer en bild på min underbara pussunge iaf:D


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken liten söting! Själv går man hemma och väntar och jäser, suck... Kram

2008-06-30 @ 16:17:27
Postat av: Kicki

Underbara unge!

2008-06-30 @ 19:07:15
URL: http://flinar.blogspot.com
Postat av: Lindan

Men huuuuuuuuur söt kan man vara?? GULLUNGE!!!! =)

2008-06-30 @ 19:44:30
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0