En vecka

I morgon har vi varit hemma i en veckas tid. Vi börjar väll komma i ordning och falla in i våra roller som föräldrar:) Det är fortfarande ganska overkligt, men helt underbart. Trött är jag självklart, men jag försöker att vila när Linnéa sover. Men ibland måste man plocka upp lådor, diska, städa och laga mat också. Så det är fullt upp.

Lilla Linnéa ammar mest hela tiden. Ibland kör hon riktiga maraton och det känns som att vi sitter ihop hela tiden. men så kan det komma stunder där hon sover några timmar. Det är då jag gör ovanstående saker. Just nu sussar hon sött och jag har passat på att ringa lite och suttit på msn. Och nu bloggar jag juh lite också;)

Igår var vi till BVC och lilla donnan har nu kommit upp till sin födelsevikt igen:) 3540g Hon hade även vuxit 1 cm.

Nej nu ska jag slänga ner mig i soffan en stund och softa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0