Äntligen internet!

Efter att ha bott i lägenheten i en månad fick vi äntligen vårt efterlängtade internet! Nu kan jag blogga igen:P

Livet rullar på. Jag går hemma och väntar på att den lille ska behaga titta ut. Vädret är på topp och vi har lägenheten full av hantverkare. De jobbar på för att hinna klart innan bäbisen kommer, och det vore såå sköönt att hinna få i ordning allt innan det är dags. Hittills har de hunnit med att tapetsera och måla köket, sovrummet och barnrummet. Just nu jobbar de med vardagsrummet och hallen. Vårat badrum är helt utrivet då det ska in ny matta och ny väv som ska målas. Dock upptäckte de att det var fukt när de rev ut mattan, så nu har vi varit utan badrum i 1,5 vecka. Men vi får nytt badkar, toalett och sånt:D
Även i köket ska det bli nya grejer. Ny spis, kyl och frys. De skulle ha kommit med de grejerna förra veckan, så nu är det nog dags att ringa och tjata lite igen:P

Med magen är allt bra. Det är så lugnt så lugnt. Har lite ilningar på insidan av låren, men det är nerver som kommer i kläm. Bäbis ligger riktigt långt nere och är fixerad. Det är så spännande, men jag har en känsla av att det kommer dra över...
Sara och Per fick en liten dotter förra måndagen. Hon är så söt så söt. Vi var ju beräknade till samma dag, men Sara sattes igång tidigare pga lite fostervatten mm.

I eftermiddag ska det fotas mage igen. Får se om jag hinner med att slänga in lite bilder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0