huvudvärk

Dagen har mestadels bestått i huvudvärk... Inge roligt alls. Det hela började i går kväll redan. När Linnéa vaknade vid 01,30 var huvudvärken borta. Skönt! tänkte jag... Men när jag vaknade i morse var den tillbaka igen:( Tänkte inte så mycket på den dock och tuffade på med dagen som vanligt. Men på eftermiddagen slog den till och blev fruktansvärd! Rörde mig runt i lägenheten i jakt på min jobbväska för att hitta mina värktabletter. Men utan resultat! Den dumma väskan är borta! Svepte 2 koppar kaffe och tog andra tabletter. Fredrik blev beordrad att åka ner och köpa nya tabletter men när han väl kom hem igen hade det lugnat ner sig igen. Tur det! Hatar när det blir sådär. Kan juh knappt röra mig... 

Linnéa har sovit massor idag. Vilket är skönt. Hoppas hon kan sova inatt bara också. Jag, Linnéa och Aska var ute på en timmes promenad idag. Vi vandrade nya vägar och hamnade tillslut ända vid stora vägen. Nackdelen med att bo i Skräddarbacken, är just det att det är en backe! Ett berg för att vara mer exakt. När jag vände hemåt hade jag gått ändå ner till slutet av berget, vilket innebär en sjuhelvetes uppförsbacke på tillbakavägen.Vi har inte inhandlat något parasoll ännu, och jag hade solen i ryggen, vilket innebar att jag fick dra vagnen efter mig långa bitar. Usch och fy i uppförsbackar! Men vi tog oss hem och jag badade i svett innan det var klart! Men jag får se det som bra träning:) Värsta arobicspasset för att ta en promenad i solen:P

En bild på Linnéa i sin underbart söta dress som hon fått av sin mormor:)


Kommentarer
Postat av: Lindan

Haha ja det är verkligen GOD glass =) Just nu visas en reklamfilm här på din blogg och det är väl den jag får stå för.. Jobbar just nu på Glocalnets kundservice (Snacka om precis).. SÅÅ SÖT!!!

2008-07-02 @ 22:06:06
URL: http://plentan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nej men åhhhh, det har ju kommit en bebis här ju! Ska läsa igenom din blogg senare :)



Kram

2008-07-08 @ 16:00:03
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0