Suck

F har börjat röka igen, och jag är inte glad! Varför ska han nödvändigtvis ge upp allt som han kämpat för?! Fattar inte hur man tänker. Jag är inte glad över att få tillbaka en stinkande pojkvänn igen. Han kommer inte nära mig om han rökt nu. Hatar lukten! Och för att inte tala om blandningen av rök och tuggummi... Usch! Det finns väll ett litet hopp om att han inte ska börja helt, men om han kommer hänga i studion så blir det så, det vet jag!

Magen växer och jag blir tröttare och tröttare. Har börjat med järntabletter, men det verkar nästan som att jag blir tröttare av dem:P

Har även fått jobb! Vikarierar just nu på fritids, men har även fått tillsvidare anställning på en nyöppnad förskola. Så där börjar jag den 18 feb. Väldigt skönt att ha nånstanns att komma tillbaka till efter ledigheten.  Får se hur länge jag klarar att jobba bara.

Ska ta mig i kragen och ta ett kort på magen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0