semlor

Idag har jag ätit semla! Det måste man ju göra denna dag:P Okej jag har redan tjuvstartat och ätit innan, men men. Har jobbat idag och barnen har varit snälla hela dagen! Helt otroligt:)

I helgen var jag på utställning. Fick bara med mig 2 råttor tyvärr. Nikolaj rosslar och Elsa har fått tumör. Blev så otroligt ledsen över Elsa!:( Hon är så fin och go! Det är så orättvist!
Men det gick bra för råttorna jag hade med iaf. Didrik vann seniorhane klassen i Pet och blev BIS1 och fick clearround. Limerick fick tyvärr AB för ett färskt sår, men gick till final i agility A. Men där bestämde hon sig för att matte var otroligt tråkig att vara med just då:P

Det är full rulle i magen:) Det sparkas i tid och otid nu:) Så häftig känsla! Igår såg jag för första gången sparkarna på magen också:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0