Doris

Idag somnade musen Doris in i ett hörn av buren. Hon hade 2 tumörer som började ta över hennes kropp och det känns skönt att hon har somnat in nu. Sov gott underbara Doris!

Några halvkassa bilder på Doris. Saknar hennes krull.

 


För övrigt har jag jobbat samt varit på MVC, biblioteket, försäkringskassan och Tunabyggen idag.

På MVC gick det bra förutom att de kom på att mamma har diabetes och att jag då måste in för en glukosbelastning. Det innebär att jag måste fasta från kl 20 på kvällen och sen in och dricka nått äckligt sött för att sen sitta i väntrummet i 2 timmar. *suck* va roligt! Men i övrigt såg allt bra ut. Jag har gått upp 6 kilo hittills.

Hos Tunabyggen skrev vi på hyreskontraktet för lägenheten:) Ska bli skönt att flytta! Även om det är jobbigt också:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0