Snart julafton

Det är inte klokt hur tiden springer förbi. I morgon är det julafton! Vi kommer börja dagen med lite mys här hemma och ha lite egen julklappsöppning. Sen åker vi ner till Conny och Leila för att fira julafton där. Den 26:e åker vi hem till Hede. Ska bli så skönt! Längtar dit nu.

För övrigt har vi varit ordentligt sjuka. Förkylda till tusen, och jag åkte på en bihåleinflammation som varade i 2 veckor. Inte skoj! Envis som man är söker man ju inte läkare heller. Men nu känns det mycket bättre, så jag hoppas jag blir helt bra snart.

Idag tänkte jag ta det relativt lugnt. Tänkte städa och tvätta lite och fixa det allra sista inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0