lussebullar

Idag har jag bakat lussebullar och pepparkakor. Riktigt duktig har jag varit:) Bullarna blev goda och pepparkakorna blev bra:) Linnéa verkar börja bli bättre. Hon har ätit, druckigt och sovit bättre idag, så jag hoppas hon blir helt bra snart.

Igår var jag och Linnéa på lucia på jobbet. Barnen var så otroligt söta att jag fick mysrysningar:) De var så duktiga! Det var endast ett fåtal som blev ledsna. Men att hitta parkering var en historia för sig! Det går ju trots allt 70 barn på våran förskola, och även om många inte var där så blev det en hel del bilar ändå! Jag knölade in mig längs kanten på vägen och körde så långt in jag kunde. Så långt in att jag trodde jag kanske skulle få svårt att ta mig därifrån om jag inte skulle ha möjlighet att backa först. Men när jag ska åka därifrån har de flesta föräldrarna avlägsnat sig och jag skulle kunna köra hur jag vill. Men jag kommer ingen vart! Ger upp, stänger av bilen, tar upp telefonen för att ringa mina arbetskamrater så de få komma ut och putta, men lägger ner telefonen för att ändå göra ett nytt försök. Jo då kom jag tillslut loss! Ha ha. Annars hade Sara lovat att Stefan skullle dra loss mig med deras fyrhjulsdrivna bil:P Man kanske skulle ha en sån?!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ser ju jättegott ut, vilka perfekta lussekatter. Vad du är duktig som bakar pepparkakor själv. En annan bakar dem på Ica....:D

2008-12-13 @ 21:49:19
Postat av: Lindan

GRATTIS!!! Här oxå =) Kramar

2008-12-15 @ 12:13:06
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0