Julgran

Idag fick jag sovmorgon, då min käre sambo tog lillan på morgonen. Nej nej, tro inte att han klev upp... Han gick aldrig och la sig:P Men men jag fick sova lite längre iaf:) Linnéa har nämligen kommit på att hon ska vakna kl 6 på morgonen nu...
Idag har jag monterat ihop julgranen. Kunde inte hålla mig längre, var tvungen att se hur den ser ut och att inget fattades:P Att veckla ut alla grenarna var rena terapiarbetet:P Men tillslut var alla grenar utvecklade och någorlunda fina. Med lite pynt så blir den nog bra sen:)

Linnéa var mycket tveksam till dessa dårigheter. Hon tyckte granen var läskig! Hon reagerade som hon kan göra på människor som hon inte känner. När vi satt i soffan tittade hon mycket intensivt och skeptiskt på den, och jag gick upp med henne för att titta närmare på den, då kom surläppen! Efter lite övertalning om att det faktiskt inte är falig, vågade hon titta på den iaf. Men hon är fortfarande skeptisk. Hon lär hinna vänja sig innan jul iaf:P

Nu sover både Linnéa och Fredrik. Fredrik stupade i säng redan kl 17. Linnéa ville absolut inte sova! Hon vägrade att ligga i famnen på mig. Kan ju inte bara lägga in henne i sängen heller, då Fredrik ligger där och sover. Tillslut somnade hon i soffan, så jag kunde bära in henne till sängen. Hon har börjat vända sig på mage i sängen när hon sover. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det... Insidenten hon hade en gång på mage hänger kvar i tankarna... Uscha mig.  

Här är granen iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0