Otroligt dålig tajming

Hunden pockade på att få gå ut och uträtta sina behov, men regnet öste ner. Hon väntade tålmodigt, men jag tyckte synd om henne. När regnet lättade och det såg ljusare ut på himlen tog jag och gjorde i ordning oss för att gå ut. När jag öppnar dörren ser jag att det börjat igen, men det var inte så farligt tyckte jag och vi gick ut iaf. Vi hinner inte mer än några hundra meter innan det öser ner! Vi kämpar på till Aska gjort ifrån sig ordentligt och vänder sedan hem. När vi kommer till dörren slutar det regna och efter några minuter inne skiner solen! Typiskt!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Väldigt bra tajmat märker jag, det är så typiskt sånt där ;-)

2008-08-11 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0