Onsdag

Haha det blev några listor. Lite tidsfördriv:P

Idag ska jag iväg på efterkontroll. Hoppas det går bra.
Sen ikväll bler det Lingon & Blåbär party hemma hos Gunilla. Det blir säkert trevligt. Kul att komma iväg och träffa lite folk om inte annat. Blir nog inte att köpa nått dock. Men titta kostar inget, och så får man lite fika:P

Fick svar angående babymassagen och det verkar som att vi ska börja i september. Hoppas det är bra. Gratis är det iaf och det är alltid trevligt:)

Kom även med på kursen med Aska, men det är därimot inte gratis. 1000 kr + 310 i medlemsavgift. Känns lite vemodigt med tanke på att jag inte vet hur ofta jag kan gå. Men hoppas det blir bra  slutändan. Det är nog behövligt för både Aska och mig. Aska behöver få jobba lite mer och jag behöver träffa lite folk. Men nog är jag lite orolig att jag tagit mig vatten över huvudet... Det var längesedan vi tränade och Aska är ju lite knäpp. De på den här klubben kanske inte tycker att vi är redo för tävlingslydnad... Kanske borde anmält oss till vardagslydnad igen:S Nervös! Aska kommer antagligen vara ett yrväder när hon kommer till kursen, och jag kan inte kontrollera henne.

Ja ja, nu ska jag försöka att inte stressa upp mig i onödan. Jag får helt enkelt strunta i vad andra tycker, så blir det nog bättre. Aska har potential för att gå en sån kurs och tävla. Det är jag som måste lära mig:)

Ne hepp dags att sluta babbla och ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0