En liten lista;)

Sammanfattning sommaren 2008

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja, föda barn :P

vilka länder besökte du?
Stannade inom Sverige i sommar. 

är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
En solbränna


vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?

9 juni, när min prinsessa föddes

största misstaget?
Ställa för höga krav på mig själv

har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade en svår förkylning i en vecka, och nu är jag förkyld igen, men annars inget allvarligt

bästa köpet?
Vet inte riktigt

vad spenderade du mest pengar på?
mat

gjorde någonting dig riktigt glad?
Min underbara dotter självklart!

vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
"När trollmor har lagt de elva små trollen..." :P

är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Både och skulle jag gissa. Totalt överlycklig över min lilla flicka, men mycket hormoner som spökar:P

vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av bäbisen de första veckorna

vad önskar du att du gjort mindre?
Ha ångest över småsaker

hur tillbringade du din midsommarafton?
Vi var hos Sven och Eva. Linnéa var bara 10 dagar så jag var med henne när de andra spelade brännboll. Sen blev det grillning innan jag drog mig hem med lillan.

blev du kär i sommar?
nej, det är jag redan:D

hur många förhållanden?
Det pågående

favoritprogram?
tittar på en massa dret, men fått upp ögonen för CSI. Synd att det går så sent ibland bara.

bästa boken du läste i sommar?
Håller på med Isfolket igen

största musikaliska upptäckten?
Vet inte

något du önskade och fick?
En frisk unge:)

något du önskade dig men inte fick?
Mer pengar från försäkringskassan

vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Inget sommarlov här inte!

finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Möjlighet att sola och vara ute lite mer. Samt umgås med vänner.

hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?

Haha! Sköna kläder som går att amma i med en odör av sur mjölk:P

vad fick dig att må bra?
Min familj

vem saknade du?
Mina vänner i Karlstad

de bästa nya människorna du träffade?
Tror inte att jag träffat några nya människor

sommarens besvikelse?
Att det inte blev tillräckligt med dagar för att få en högre ersättning från försäkringskassan. Allt jobb som det tog att få ordning på alla papper...

sommarens bästa?
Linnéa

sommarens snällaste?
Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0