Bara för att jag har tråkigt

10 favoriter:

Färg: Svart, rosa
Mat: Grekiskt
Band: Vet ej
Film: många- beroende på humör.
Bok: Gömda
Sport: Ridning
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Förmiddag

9 för tillfället:

Humör: Rätt nöjd
Smak: Kaffe
Kläder: Blå morgonrock
Bakgrund: Norrsken
Nagellack: Inget
Tid: 11:04
Omgivning: Kök
Irritationsobjekt: Papper överallt!
Tankar: Dagens alla kommande bravader

8 första:

Bästa vän: Linda G
Screen name: Kanica?
Husdjur: Hund (Men mitt första egna var kanin)
Piercing: Öronen
Förälskelse: Kommer inte ihåg
Musik: Ett blandband med bla. Mikael Jackson
Bil: Ljusgrå Saab 900i -87
Kyss: Kristian P

7 senaste:

Cigarett: Ett bloss i högstadiet nån gång
Mat: Knäckemacka för en liten stund sedan
Dryck: Kaffe
Biltur: Till Willys och Dollarstore i förrgår
Kyss: Älsklingen
Spelad låt: Nån på radion
TV-program: Sex and the city

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja,
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:

Kläder: Osmakliga kläder
Mat: Lever
Musik: kommer inte på vad det heter, men där man inte hör annat än nått konstigt vrålande
Dryck: Whiskey
Personlighetsdrag: Psykopat

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Flyttade råttburarna och städade vardagsrummet
Du kan höra just nu: klockan

Du inte kan leva utan: Linnéa
Du gör när du har tråkigt: Läser bloggar

3 personer:

Du kan berätta allt för: Fredrik är den jag kan berätta mest för
Du tycker om: Linnéa och Fredrik
Du inte gillar: Det finns en jag har svårt för, men nämner inga namn

2 val:

Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan:

man ska inte säga sina önskningar högt;)


Kommentarer
Postat av: Lindan

Åhh jag känner mig så mickrad =) Bästa vännen och allt.. Pussar till er

2008-08-27 @ 14:47:01
URL: http://plentan.blogg.se/
Postat av: Lindan

SMICKRAD mena jag ju så klart =)

2008-08-27 @ 14:47:26
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0