Söndag

Det känns tomt efter att ha lämnat bort Exit. Det blev en hel del tårar igår... Jag grät hemma när jag skulle sätta honom i transportburen, flera gånger i bilen dit och sen när jag åkte därifrån. Har aldrig varit med om värre seperationsångest när det gäller en råtta. Jag har omplacerat över 20 råttor under min tid som jourhem i råtthjälpen, men aldrig har det varit så svårt som nu. Jag hade verkligen velat behålla lillgrabben!

Jag ska ta och gosa med mina mysklumpar som jag har här hemma. Ingen som ska lämnas bort där inte! De ska bla få sina burar städade. Jag håller även på med projektet "rensa ur alla garderober och utrymmen" Det resulterar i att det ligger saker överallt i lägenheten som väntar på att antingen få besked om att få stanna eller slängas. Det blir nog en tur till fågelmyra sopstation snart. Vi flyttar om 2 veckor så jag börjar känna lite panik över hur jag ska hinna...

Hmm nä nu ska jag ta och sätta igång kaffebryggaren och duka lite frukost innan det är dags att väcka Fredrik som beställt väckning till kl 10 idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0