solsken

Solen skiner och det är allmänt trevligt :-) Jag kom på mig själv för några timmar sedan att jag satt inne och donade med en hemsida när solen sken som bäst utomhus. Kände att det var dags att ta till vara på det fina vädret istället och tog en promenad med vovven. Hamnade så småningom hemma hos svärföräldrarna, där även Sara, Per och Lukas befann sig. Det blev en trevlig stund med kaffe och munkar från marknaden. *mums* Fick även ännu mer kläder till lill*n i magen. Jättesöta! Det var bla ett set med spöket Laban kläder. Toksöta :-) Leila har köpt hur mycket kläder som helst till oss. Vi behöver nog inte köpa nått mer själva. Varje gång vi kommer dit får vi typ nått nytt. :-P 
Sara och jag jämförde magar och det vette sjutton om jag inte har vuxit om henne nu... Leila är iallafall säker på att Sara får en flicka och jag en pojke. Vi får se om det stämmer. 

Jag har även fotat råttorna lite idag. Slänger in ett par bilder på mina busar. Det är svårt att få alla på samma bild vill jag lova! Ni får ursäkta att det är lite dålig kvalitet på bilderna.

  
Hanarna                      Honorna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0