onsdag...

...och jag hade sett fram emot att titta på Grey´s anatomy, men det är hockey istället! *mutter* Ja ja, då slipper jag iaf se Barnmorskorna på datorn;)

Jag är trött i kroppen och har ont i höfterna/bäckenet och fötterna. Det börjar kännas att man är stor... Det är full rulle på jobbet också. Barnen skriker och har sig:P Men förhoppningsvis ska det börja falla ännu mer på plats snart.

Vi fick biobiljetter av vår chef idag, för att vi jobbar så bra:) Och så fick jag äntligen ordna allt med min ledighet! Jösses att det ska behöva ta sån tid! Men nu är jag ledig från 19 maj iaf, och jag hoppas att jag ska orka jobba fram tills dess också. Men chefen sa att det är okej att gå hem tidigare också om det skulle bli så.

Jag och Fredrik tog en varsin latte på eftermiddagen och så shoppade vi en ny BH (jag växer ju ur dem hela tiden!) och lite babykläder. Så roligt:D
 
Den lille råttan kämpar på med sitt brutna ben. Han är fortfarande svullen och benet kommer nog aldrig att bli helt återställt. Men han använder benet mer och mer och är pigg och glad. Jag funderar på att flytta över honom i en hamsterbur snart, så slipper han sitta i transportburen. 

En länk till en video där man kan se hur han rör sig: http://www.youtube.com/watch?v=izRHvWE5dfc 

Kommentarer
Postat av: jenny

hej annica. vad roligt att du har en blogg, det har jag med thehappyjenny.blogg.se. du måste ha en underbar chef som är så förstående. gott verkligen. ha en bra helg. kram Jenny

2008-04-12 @ 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0