Ledsen

Idag känner jag mig lite ledsen. Dagen har kommit när jag måste lämna bort Exit. Jag har vetat hela tiden att han inte skulle stanna här, men man kan inte låta bli att älska en sån liten krabat... Här har jag räddat livet på honom och nu ska jag skicka iväg honom vind för våg... Det hade kännts bättre om han fick åka direkt till sin nya ägare också. Men nu kommer han att mellanlanda på en knytkalas - där jag är rädd att han blir en sevärdighet bland alla som är där...


Jag hoppas iallafall att han får ett bra liv med sitt ben. Han rör sig obehindrat men har en ful knöl på benet, där det växt fel. En tanke har slagit mig och det är rädslan för hur det ska gå med benet när han blir större och tyngre... Jag hoppas han inte växer för fort så att det påfrestar hans stackars ben allt för mycket. Och att det ska klara hans tyngd som en vuxen hane.

Dessutom känns det inge roligt att behöva köra bil 2 timmar idag. Min kropp börjar kännas sliten och att köra bil gör mig trött! Så se upp alla som är ute på vägarna. En höggravid Annica rattar runt på vägen mellan Borlänge och Hofors!

Åh vad jag önskar att han fick stanna hos mig och flytta in hos mina pojkar! Dumma värld! Jag ska aldrig göra nått sånt här mer. *suck*

Kommentarer
Postat av: Kicki

*kramar om*

2008-04-19 @ 12:44:53
URL: http://flinar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0