akupunktur

Efter en natt med lite sömn kämpade jag mig genom dagen på jobbet. Det gick rätt bra ändå. Direkt efter jobbet var det dags för ett besök hos barnmorskan. Allt var bra med den lill*, den växer som den ska och hjärtat låter bra. Bäbis ligger med huvudet långt neråt, förvånandesvärt långt neråt, enligt barnmorskan. Hon undrade om jag inte hade förvärkar, men det har jag inte. Blir lite fundersam när hon säger så. Kan det bli tidigare än planerat tro?
Hon undrade även hur det var med mig. Och jo lite ont har jag ju i korsrygg/"rumpan" ibland sa jag, men inte så farligt. Men så när jag skulle resa mig från britsen såg hon på mig och sa: "men du har bra ont!" Så jag blev erbjuden akupunktur i örat. Jag fick första behandlingen redan då. Så nu har jag provat det. Det gjorde lite ont att sätta i dem och sen såg jag ut som ett piggsvin. Så nu ska jag gå på akupunktur 2-3 gånger i veckan. 
 
Jag har tagit bilder på örat och även på magen, men det fungerar inte att ladda upp bilder just nu. Så jag lägger in dem senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0