Va många vi börjar bli!

Alva:
Herregud så många vi börjar bli!

E.T:
Ja fy! Och jag har hört att det blir fler...

Äng:
Va roligt! Jag tycker det är super jag! Diggar dig Juni helt klart! Fler av dig och det kan bara bli roligare:)

Juni:
Tack Äng. Va snäll du är. Du är min bästis!

Ylva:
Ojoj. Det blir fullt upp för min del...

Ofelia:
Jo tack jag tycker också det. Har du sett de där som sitter i köket? de är ju inga småfisar direkt...

Alva:
Nej jag har också sett dem. Inga 5 veckorsbäbisar där inte. Och dessutom har jag hört matte prata om nån Enola som är typ 8 månader som ska komma hit också.

E.T:
*suck*

Äng:
Jag tycker i alla fall att det ska bli jättespännande!

Juni:
Det tycker jag med! För jag tycker som du, Äng = min bästis!

Ofelia:
Är det nån som hört när vi ska flytta ihop alla då?

Alva:
Jag hörde att vi ska göra det när Enola har kommit och de 2 i köket har behandlats klart för löss...

E.T:
*suck* Löss... BLÄ!



Samtidigt ute i köket:

Sot:
Hur i hela fridens namn hamnade vi här Saga?

Saga:
Jo du förstår att vi hade sån tur att matte var så bäbissjuk en dag när hon givk in i djuraffären och så såg hon oss och tog med oss hem. Bra va!?

Sot:
Jo det är bra:) Måste ju erkänna att jag inte är rädd för matte längre. Hennes händer är inte så där hård som den där tanten som fångade in oss på djuraffären var. *ryser*

Saga:
Nej usch. Det är tur att matte är snäll. Jag var så rädd när tanten fångade oss att jag skrek!


Kommentarer
Postat av: Sara

The more the merrier!! Jag vill med ha fler, jag längtar efter en lite agouti bebis till. För Selma är ju knappast bebis längre :-)

2006-10-22 @ 13:19:53
URL: http://sarasrattor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0