Jag hatar dig matte!

Jag hatar dig matte!

Jag hatar dig matte för att du tagit hit den där hemska råttan Saga! Jag hatar henne med! Jag gjorde ingenting och hon flög på mig och jag försökte försvara mig i början. Men så gav jag upp men hon bara bet och bet fastän jag la mig stilla på rygg. Tro inte att du får ta i mig matte! Passa dig så jag inte biter dig med! Du får allt vänta tills ilskan rinner av mig... 

Har försökt att vänja Saga med att vara med andra råttor, men hon blir stel och reser ragg så fort hon ser en annan råtta... Även fast det är på neutral mark. Ingen av mina råttor gå hon ihop med. Inte en de små bäbisarna. Hon flyger på dem direkt. Stakars lilla Äng och Juni. Och nu när detta hände med Ylva tror jag det var droppen. Vill inte utsätta varken Saga eller några andra råttor för detta igen. Kommer troligtvis att lägga ut en annons och se om någon vill ha Saga och Sot. Sot är den enda som Saga går ihop med, så det vore synd att sära på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0