Ny bur

Ylva:
Men vad är nu detta? en ny bur?! Flytta på er flickor, jag måste fram och kolla in allt först!

Alva:
Jag med! Jag med!

E.T:
Men puttas lagom Ylva och Alva!

Ofelia:
Varför har vi hamnat här tro?

Myra:
Men hänger ni småtjejer inte med i utvecklingen? Vi är ju på sommarboende. Mamma ska ju bo här i sommar, och då får vi så lov att bo i en mindre bur än annars.

Alva:
Skynda, skynda! Jag måste se heeela buren på en och samma gång!

E.T:
Men lugna ner dig Alva. Du kommer springa tassarna av dig. Du hinner kolla in hela buren. Jag lovar!

Ylva:
Hmm, den här buren luktar inte som hemma.... Inte för fem öre... Jag vill åka HEM!

Myra:
Sluta tjattra med er. Jag ska klättra upp i den där hängmattan och sen tänker jag stanna där till det blir mat. Så lite lugn och ro vore snällt.

Ofelia:
Äsch vad du är tråkig, Tanten! *fniss*

Myra:
Passa dig du! Om jag vore lika ung som dig hade jag spöat skiten ur dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0