fotografering

Ofelia:
Jag såg att du Alva blev utsläpad på balkongen för fotografering du med. Hur var det för dig? Själv var det ett evigt klickande jag jag trodde aldrig det skulle bli färdigt. Men jag fick ju smaka lite av den goda efterrätten som mamma och Fredrik åt. Nam nam.

Alva:
VAD! Efterrätt!? Det fick minsann inte jag! *surar* Jag tyckte det var tråkigt att bli fotad så jag försökte komma därifrån hela tiden. Då suckade bara Fredrik och sa nått om suddigt.

Ofelia:
Men fattar du inte att du blir fortare klar om du sitter still? Då blir de ju nöjda med bilderna.

Alva:
Ahaa. Men vet du vad det värsta var?! Mamma satte mig på hundens rygg! Jättevingligt var det.

Aska:
Tror du det är lätt att stå still när man har en råtta på ryggen som kittlas järnet?

Alva:
Äsch då!

E.T:
Varför fick inte jag bli fotad då? Är det bara för att jag är så ful!? *snörvel*

Ylva:
Nej det beror inte på det E.T. Men det var inte din tur just idag. Varken jag eller Myra fick bli fotad idag och inte hänger vi läpp för det.

Myra:
Jag fotad! *asg* nej du tack, det överlämnar jag till er ungdomar. Jag vill inte ställa mig framför en kamera igen. Så det så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0