Första bloggen

Som ni märker kommer råttorna att skriva lite blogg här framöver. Ev kanske Aska får vara med också. Nu är det så att det är vanliga hederlia tamråttor jag äger, så jag kommer att översätta och författa deras tankar;)


Ylva och Ofelia:
Hurra! Vällingen kommer!

Myra:
Matvrak...

E.T:
Orka bry sig. NOT!

Alva:
Va får man välling på det här stället med? Va härligt! Det ska bli så gott!

Ylva:
Och vem tror du att du är?! Jag äter ju nu.

Alva:
Men jag kan äta här på sidan om dig...

Ylva:
ICKE! Jag sätter mig i koppen och brer ut mig så du inte kommer åt. Tro inte att du är nått bara för att du är liten och söt. *fnys*

Alva:
MAMMA! Jag får ingen välling för Ylva *snyft*

Ylva:
Jäkla skvallerbytta! Meeeen mamma jag är ju faktiskt ledare nu för tiden. Lite rättigheter borde man väll få ha då, tycker man. Nehepp. Så kommer du och doppar dina smuttsiga fingrar i min välling. *suck*

Alva:
Hihi. Jag får slicka välling från mammas fingrar. Det får inte du! *lipar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0